Super toch als je weet waar jouw deelnemers van P2P-events wonen en hoe jij ze het beste kan bereiken?

InDeRunning werkt aan het koppelen van de NAW-informatie van de inschrijvers en gulle gevers van P2P-events met beschikbare MVO-persona’s. Hiermee kunnen de organisatoren per specifieke doelgroep de juiste communicatie sturen, waarmee extra donaties of extra kom in actie pagina’s aangemaakt gaan worden. Hiermee wordt het rendement van jouw campagne en event dus verhoogd.

Met de beschikbare informatie kan ook landelijk gekeken worden in welke stedelijke agglomeraties een nieuw fondsenwervend event opgestart kan worden met de meeste potentie. E.e.a. afhankelijk van de doelstellingen en de gewenste deelnemers die het event wil trekken.

De volgende 5 MVO-groepen worden binnen de vier leefstijlen van het BSR-model onderscheiden.mvo-leefstijlen-inderunning

De transformers zijn bijvoorbeeld degenen die zelf een donatiepagina aan gaan maken en hun vrienden en vriendinnen in hun actie proberen te betrekken en te activeren. Als we deze groep nu eens kunnen identificeren en tools kunnen geven om nog meer rendement uit hun optreden te laten genereren?

Het bovenstaande gaan wij in 2017 integreren in ons inschrijvings- en donatiesysteem. Voor het genereren van de diverse MVO-doelgroepen zoals we de 5 groepen noemen, is een koppeling met Google-Maps in de maak en de NAW van de inschrijvers waarmee geografisch ook een koppeling gemaakt kan worden. Hiermee ontstaat zeer waardevolle informatie over waar en wie deze mensen zijn. Dat zijn de mensen die uw event tot een succes maken.

Meer weten? Mail naar Ruud@inderunning.nl en we komen graag langs om ook het rendement van uw fundraising-event te verhogen.

DEEL DEZE PAGINA
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestEmail this to someone